Zgodnie z ideą Open Space Technology uczestnicy wydarzenia sami tworzą program i jego zawartość dopiero w trakcie trwania konferencji. Proponują własne tematy i angażują się w najbardziej interesujące ich zespoły robocze, które wybierają podczas wydarzenia.

Dwie z sesji zainicjowali przedstawiciele ATERIMA i ATERIMA HR. Anna Dolot – nasz Ekspert HR, poprowadziła spotkanie z zespołem, który wspólnie pochylał się nad tematem: „Polski szef – jaki jest, a jakiego chcemy mieć?”. Podczas warsztatu odnosiła się do wyników autorskich badań opublikowanych niedawno w raporcie „Preferencje pracowników wobec pracodawców”. Nasza Ekspert HR skupiała się w nich na relacjach szef-pracownik.

Kamil Wiatr – Lider Zespołu Rekrutacji Tymczasowej ATERIMA był z kolei prowadzącym sesji na temat zmian w ustawie o zatrudnianiu pracowników tymczasowych. Razem z zespołem rozważał szanse i zagrożenia związane z nowymi przepisami.

Celem spotkań z cyklu Śląski HR jest rozwój i integracja społeczności HR, wspierającej się w zakresie merytorycznym i narzędziowym. Konferencje są okazją współpracy między biznesem, HR i środowiskiem branżowym. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.slaskihr.pl